Etykiety produktowe RFID

Etykieta produktowa RFID – naklejana bezpośrednio na produkt lub na jego opakowanie. Zawiera podstawowe informacje ważne dla klienta końcowego, takie jak: nazwę producenta i produktu, logo, skład, datę produkcji i/lub kod kreskowy itp. Wybrane informacje mogą być zapisane w znaczniku RFID, co w znaczący sposób przyspiesza procesy identyfikacji oraz inwentaryzacji produktów w miejscu ich dystrybucji lub sprzedaży. Mogą być też wykorzystywane jako znaczniki antykradzieżowe.

  • etykiety papierowe i foliowe
  • szybki proces inwentaryzacji produktów na magazynie lub w miejscu sprzedaży
  • bezobsługowy proces sprzedaży produktów

Zastosowanie

branża-agdbranża-detalbranża-pharmacybranża-textile
Czytaj więcej Zapytanie ofertowe
Back to top

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

X